ÚČASTNICKÉ POPLATKY, DOKLADY O PŘIJATÉ PLATBĚ
ÚČASTNICKÉ POPLATKY, DOKLADY O PŘIJATÉ PLATBĚ
01.09.2025
Úplata za kroužky vychází z finančního rozpočtu jednotlivých kroužků a podmínek, na jejichž základě kroužek pracuje (nájemné za prostory, materiální náklady, personální zabezpečení apod.). DDM garantuje pravidelnou činnost ve 30 týdnech během školního roku.
V ceně jsou také zahrnuty administrativní a jiné náklady, které s činností bezpodmínečně souvisí.
U některých kroužků se v průběhu školního roku vyskytují další finanční náklady spojené s činností zájmového útvaru (např. doprava na soutěže, kostýmy, dresy aj.), které v ceně zahrnuty nejsou. Podrobné informace o této skutečnosti vám sdělí vedoucí kroužků nebo pracovníci DDM.
Mohu kroužek/tábor/akci zaplatit v hotovosti?
Jelikož zpracovávání hotovostních plateb vyžaduje mnohem větší nároky na pracovní síly i bezpečnost, preferujeme platby převodem. Pokud vám ale hotovostní platba více vyhovuje, akceptujeme i tento způsob. Lze jej však provádět pouze v kanceláři ekonomky v DDM a po předchozí domluvě.
Když jsou účastnické poplatky za kroužky stanoveny na pololetí, mohu zaplatit najednou na celý školní rok?
Ano, pokud vám to vyhovuje, je to možné. Při přihlašování si vyberete předpis na období, které vám vyhovuje, tedy 1. pololetí nebo celý školní rok. Náš systém vaši platbu díky variabilnímu symbolu správně přiřadí a před začátkem druhého pololetí vám nebudeme meilem posílat příkaz k úhradě na druhé pololetí.
Do kdy je třeba zaplatit účastnický poplatek za kroužek?
Pokyny k platbě obdržíte e-mailem společně s informacemi o stavu vaší přihlášky. Podmínkou k přijetí dítěte do kroužku je mimo přihlášky i úhrada účastnického poplatku. Jakmile víte, že dítě do kroužku bude chodit a kroužek svoji činnost skutečně zahájí, je třeba příspěvek uhradit co nejdříve.
Termíny plateb je třeba dodržovat abychom věděli, že o kroužek/tábor/akci máte skutečný zájem a neblokujete tak místo případným náhradníkům.
Jak mám postupovat, když chci vystavit doklad o zaplacení kroužku/tábora pro zdravotní pojišťovnu?
Pokud poplatek hradíte hotově v kanceláři DDM, vystavíme vám příjmový doklad, který zdravotní pojišťovny akceptují.
Tábor uhradí můj zaměstnavatel, jak mám postupovat?
Máte-li možnost získat finanční příspěvek zaměstnavatele na úhradu tábora, napište e-mail paní účetní m.krajickova@ddm-mt.cz a doplňte údaje nutné k vystavení faktury:
plný název organizace, jeho IČ a fakturační adresu
jméno a příjmení dítěte a rodiče (zaměstnance, který o příspěvek žádá)
název tábora, variabilní symbol dítěte (podle přihlášky)
Co mám dělat v případě, že jsem ve složité finanční situaci a úhradu nemohu v daný termín provést? Je možné se domluvit jinak?
Ano, možné to je po vzájemné domluvě. Kontaktujte ředitelku DDM a s ní se domluvíte na konkrétních podmínkách.