ÚČASTNICKÉ POPLATKY, DOKLADY O PŘIJATÉ PLATBĚ+ novinky

ÚČASTNICKÉ POPLATKY, DOKLADY O PŘIJATÉ PLATBĚ+ novinky

04.06.2023

Co všechno je zahrnuto v ceně kroužku?
Úplata za kroužky vychází z finančního rozpočtu jednotlivých kroužků a podmínek, na jejichž základě kroužek pracuje (nájemné za prostory, materiální náklady, personální zabezpečení apod.). DDM garantuje pravidelnou činnost ve 30 týdnech během školního roku. 
V ceně jsou také zahrnuty administrativní a jiné náklady, které s činností bezpodmínečně souvisí.
U některých kroužků se v průběhu školního roku vyskytují další finanční náklady spojené s činností zájmového útvaru (např. doprava na soutěže, kostýmy, dresy aj.), které v ceně zahrnuty nejsou. Podrobné informace o této skutečnosti vám sdělí vedoucí kroužků nebo pracovníci DDM.
 
Jakým způsobem mám zaplatit účastnický poplatek za kroužek/akci/tábor?
Pokyny k platbě obdržíte e-mailem společně s informacemi o stavu vaší přihlášky. Poplatek uhraďte převodem na náš bankovní účet a je to vždy nutné provést pod variabilním symbolem, který byl u konkrétního kroužku a dítěte vygenerován a následně vám zaslán. V případě chybného zadání nebude vaše platba identifikována a spárována s konkrétní přihláškou. Nelze platit více kroužků pod jedním variabilním symbolem,
POZOR, NOVINKA 
Nově je možnost kroužek uhradit pomocí QR kódu, který naleznete ve svém klientském účtu.
 
Proč nemohu platby poslat dohromady pod jedním variabilním symbolem?
Systém, který využíváme, je synchronizovaný s bankou a veškeré platby identifikuje právě pomocí variabilních symbolů. V případě zadání jiného variabilního symbolu nebude vaše platba propojena s vaší přihláškou a ta bude identifikována jako neuhrazená. Prosíme tedy o dodržení stanovených pravidel, pomůžete nám tak s hladkým zpracováním došlých plateb.
 
Mohu kroužek/tábor/akci zaplatit v hotovosti?
Jelikož zpracovávání hotovostních plateb vyžaduje mnohem větší nároky na pracovní síly i bezpečnost, preferujeme platby převodem. Pokud vám ale hotovostní platba více vyhovuje, akceptujeme i tento způsob. Lze jej však provádět pouze v kanceláři ekonomky v DDM a po předchozí domluvě.
 
Když jsou účastnické poplatky za kroužky stanoveny na pololetí, mohu zaplatit najednou na celý školní rok?
Ano, pokud vám to vyhovuje, je to možné. Při přihlašování si vyberete předpis na období, které vám vyhovuje, tedy 1. pololetí nebo celý školní rok. Náš systém vaši platbu díky variabilnímu symbolu správně přiřadí a před začátkem druhého pololetí vám nebudeme meilem posílat příkaz k úhradě na druhé pololetí. 
 
Do kdy je třeba zaplatit účastnický poplatek za kroužek?
Pokyny k platbě obdržíte e-mailem společně s informacemi o stavu vaší přihlášky. Podmínkou k přijetí dítěte do kroužku je mimo přihlášky i úhrada účastnického poplatku. Jakmile víte, že dítě do kroužku bude chodit a kroužek svoji činnost skutečně zahájí, je třeba příspěvek uhradit co nejdříve.
Termíny plateb je třeba dodržovat abychom věděli, že o kroužek/tábor/akci máte skutečný zájem a neblokujete tak místo případným náhradníkům.
 
Jak mám postupovat, když chci vystavit doklad o zaplacení kroužku/tábora pro zdravotní pojišťovnu? POZOR, NOVINKA od školního roku 2023/2024
V případě, že jste přihlášku provedli prostřednictvím klientského centra, doklad o přijaté platbě si po její úhradě můžete stáhnout ve svém klientském účtu sami. Potvrzení se u plateb typu Banka příjem, Pokladna příjem a Platba online generuje automaticky. Je třeba kliknout na tlačítko Doklad k platbě v přehledu plateb u přihlášky.
Pokud poplatek hradíte hotově v kanceláři DDM, vystavíme vám příjmový doklad, který zdravotní pojišťovny akceptují.
 
Tábor uhradí můj zaměstnavatel, jak mám postupovat?
Máte-li možnost získat finanční příspěvek zaměstnavatele na úhradu tábora, napište e-mail paní účetní m.krajickova@ddm-mt.cz a doplňte údaje nutné k vystavení faktury:
  • plný název organizace, jeho IČ a fakturační adresu
  • jméno a příjmení dítěte a rodiče (zaměstnance, který o příspěvek žádá)
  • název tábora, variabilní symbol dítěte (podle přihlášky)
Paní účetní fakturu vystaví a domluví se s vámi, jestli si ji osobně vyzvednete nebo vám ji má zaslat.
 
Co mám dělat v případě, že jsem ve složité finanční situaci a úhradu nemohu v daný termín provést? Je možné se domluvit jinak?
Ano, možné to je po vzájemné domluvě. Kontaktujte ředitelku DDM a s ní se domluvíte na konkrétních podmínkách.

Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.